lördag 20 november 2010

Min arbetsplats...

Rörigt, eller hur? Men har man mycket på gång så har man...!
Ja, denna bilden togs med min mobil och skickades sedan via e-post i mobilen.
Jag trodde att det skulle vara relativt enkelt att skicka en bild och ett text-meddelande men insåg att det inte fungerar såsom instruktioner och filmklipp! Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag har gjort för fel? Det enda som fungerade var att jag registrerade en e-postadress till denna blogg och e-postade fotot.
Jag försökte också skicka en kod till go@blogger.com för att registrera mobilen för att kunna skicka mms, men fick bara meddelande tillbaka att "Your carrier is not supported by Blogger Mobile". Någon som vet vad jag gör för fel, eller går det bara att skicka blogginlägg via e-post med iphones?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar